صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما | پیوندها| تبلیغات | شنبه، 28 مهر 1397 - 03:38
  تازه ترین اخبار:
 آخرین مطالب
  10 خاصیت اثبات شده‌ی چای سبز / از کاهش وزن تا کاهش ریسک ابتلا به سرطان‌
  زائران اربعین بیشتر با چه مشکلات و بیماری‌هایی مواجه می‌شوند؟
  جعلی بودن مدرک رییس سابق سازمان نظام مهندسی تایید شد!
  افزایش سروتونین چه ارتباطی با بهبود خلق و خو دارد؟
  بنزین دو نرخی می شود/ نرخ سهمیه ای چقدر می شود؟
  آخرین خبر درباره وضعیت مرزبانان ربوده‌شده میرجاوه
  ضرغامی سودای ریاست جمهوری دارد؟
  احمدی‌نژاد جدید در راه است؟
  توهین کریمی‌قدوسی به سران قوا برایش دردسرساز شد
  ماجرای خط‌ونشان‌هایی که به بادی بندند
  تاجرنیا: خطر ظهور احمدی‌نژاد جدید می‌تواند خیلی جدی باشد
  سیامند رحمان: منتظر رکوردم در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو باشید
  حرکت ضربتی توئیتر علیه اکانت‌های جعلی سعودی
  ممانعت از خروپف شبانه با قراردادن توپ تنیس در کمر
  جدیدترین روایت از ماجرای قرارداد کارلوس کی‌روش؛ تمدید شده
  مهاجم جنجالی از لیست استقلال خط خورد
  قرعه آسان بارسا و رئال در جام حذفی اسپانیا
  اقدامی اخلاقی و زیبا از سوی پرسپولیسی‌ها
  ضربه‌ای که سیدجلال می‌گوید به پرسپولیس وارد شده
  روزنامۀ روس: ترامپ، گروگان گرفته شد؛ چشمها به اردوغان است
  این ۶ راه را برای سلامتی دهان و دندان را جدی بگیرید!
  تصویر لیلا حاتمی در اینستاگرام بازیگر «بازی تاج و تخت» / ملیساندر از «جدایی» نوشت
  آرا گولر، «چشم استانبول» از دنیا رفت
  موفقیت زوج جدید سینمای ایران روی پرده
  11 شهر ارزان برای اجاره در آمریکا کدامند؟
  یارانه دریافتی هر ایرانی به ۴.۱۸۶.۰۰۰تومان رسید
  موج بی‌سابقه تحریم علیه ریاض؛ مکرون هم سفرش را لغو کرد
  کسانی که‌می‌گویند نظام در سراشیبی است، سخت اشتباه‌می‌کنند
  نمی‌شود که فقط شما سر به سرمان بگذاری استاد خیابانی!
  ادامه آخرین مطالب
- اندازه متن: + -  کد خبر: 82055صفحه نخست » آخرین اخبارسه شنبه، 3 مهر 1397 - 17:35
معجزه این خوراکی‌های شبانه برای کوچک شدن شکم را دست کم نگیرید
جامعه > سلامت - میزان نوشت: به جز جنبه فیزیکی، کاهش چربی شکم یک دلیل بسیار مهم دیگر هم دارد و آن بالا بردن کیفیت سلامتی است. این در حالی است که افزایش چربی شکمی باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و سندرم متابولیک را بالا می‌برد.
  
نشان آنلاین:

 

قند طبیعی سیب نیز با کنترل قند خون مانع از پرخوری به دلیل افت قند خون در طول روز می‌شود. با خوردن روزانه یک عدد از سیب نباید نگران اضافه وزن باشید.با این اوصاف بهترین گام‌ها برای کاهش حجم چربی شکمی، مصرف برخی مواد غذایی خاص در هنگام شب است:

سبزیجات تیره رنگ: سریع‌ترین راه برای کاهش چربی شکمی، خوردن سبزیجات تیره رنگ است. برای این کار بهتر است سبزیجاتی را انتخاب کنید که باعث سوء هاضمه نمی‌شوند و کیفیت خواب شما لطمه نمی‌زنند. بهترین سبزیجات تیره رنگ برای کاهش چربی شکمی عبارتند از: کاهو، اسفناج و مارچوبه. بهترین راه برای استفاده از این سبزیجات، بخارپز کردن آن‌ها است.

روغن زیتون: این نوع روغن بهترین گزینه غذایی برای کاهش چربی شکمی است. اسید‌های چرب موجود در روغن زیتون مانند اسید اولئیک می‌توانند به کاهش چربی‌های مقاوم در بدن کمک کنند بخصوص در مناطق شکمی.

چای نعناع: نوشیدن این نوع چای قبل از رفتن به خواب را از خود دریغ نکنید. نعناع علاوه بر این که آرامبخش عضلانی است، به عنوان یک ضد التهاب قوی نیز عمل می‌کنند و افزایش دهنده سلامت کبد است.

چای سبز

چای سبز: در ترکیب با ورزش می‌تواند به شما در از دست دادن وزن کمک کند. محققان می‌گویند موادی در چای سبز شناخته شده است که سبب تحریک بدن برای سوزاندن کالری و افزایش از دست دادن چربی شکم می‌شود.

مارچوبه: مارچوبه سفید بهترین سبزی برای کاهش سایز شکم است. مارچوبه سرشار از ویتامین‌هایی مانند ویتامین سی، ویتامین ب. کمپلکس، ویتامین‌های آ. و ای، پتاسیم و روی است. تمام این ریزمغذی‌ها منجر به کاهش چربی‌های مقاوم بدن می‌شوند.

گوجه فرنگی: یک گزینه سرشار از آنتی اکسیدان است که به مبارزه با التهاب بدن می‌رود. لپتین یک نوع پروتئین موجود در گوجه فرنگی است که می‌تواند متابولیسم را تنظیم کرده و به کاهش چربی شکمی کمک کند.

سیب: سیب همه ویژگی‌های لازم برای حفظ سلامت و کاهش وزن را دارد. هرعدد سیب حاوی پنج گرم فیبر و به طور خاص پکتین است. با خوردن هر عدد از آن حجم معده پر شده و مانع از پرخوری می‌شود. قند طبیعی سیب نیز با کنترل قند خون مانع از پرخوری به دلیل افت قند خون در طول روز می‌شود. با خوردن روزانه یک عدد از سیب نباید نگران اضافه وزن باشید. همه این ویژگی ها، سیب را به خوراکی منحصر به فرد برای سوختن چربی تبدیل کرده است.

ماهی: برای کاهش وزن باید با دریا دوست باشید. منظور فقط شنا کردن نیست، بلکه مصرف ماهی یکی از راهکار‌های آب کردن چربی ناحیه شکم و کمر است. به این دلیل که ماهی متابولیسم را سرعت داده و اشتهایتان را کنترل کرده و کاهش می‌دهد. پروتئین موجود در ماهی خاصیت سیرکنندگی دارد. ماهی، به ویژه انواع چرب آن مانند تن و سالمون سرشار از اسیدچرب امگا۳ هستند. فراموش نکنید، ماهی زمانی این تاثیر مثبت را دارد که به صورت بخارپز تهیه شده و بدون اضافه کردن سس و فقط با اضافه کردن آبلیمو و ادویه مصرف شود.

   
  

اضافه نمودن به:     Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
 
 پربیننده ترین مطالب
  تاخیر در پرواز، هواپیما را در کنار باند مهرآباد خوابگاه مسافران کرد!
  10 خاصیت اثبات شده‌ی چای سبز / از کاهش وزن تا کاهش ریسک ابتلا به سرطان‌
  فیضی: FATF مانع از تکثیر بابک زنجانی‌ها می‌شود/ذوالنوری:پیوستن به FATF یعنی خود تحریمی
  سیدعباس صالحی: دیدار اعضای دولت با منتقدان، نمایشی نیست
  همکاری ژاپنی‌ها در حوزه کارون اجرایی شد
  «وداع» حسام‌الدین سراج روی صحنه
  تاجرنیا: خطر ظهور احمدی‌نژاد جدید می‌تواند خیلی جدی باشد
  رامبد جوان فرشته می‌شود و رابرت ردفورد خبرنگار
  عهدی که با دست سنگین مرگ شکسته شد
  ضرغامی سودای ریاست جمهوری دارد؟
  اقتصاد ایران در تاریک‌خانه خصولتی‌ها
  پرداخت روزی یک میلیارد تومان از سوی یک موسسه کنکور به صداوسیما برای تبلیغات
  قاچاقچیان سوخت هر دقیقه ۱۳۸تا ۲۷۷میلیون تومان به جیب می‌زنند
  برنامه کنسرت‌های بین‌المللی کیهان کلهر
  آرا گولر، «چشم استانبول» از دنیا رفت
  این ۶ راه را برای سلامتی دهان و دندان را جدی بگیرید!
  شنای خاویر باردم خلاف جهت آب/ حمایت قاطع از وودی آلن در ماجرای اتهام آزار جنسی
  11 شهر ارزان برای اجاره در آمریکا کدامند؟
  موفقیت زوج جدید سینمای ایران روی پرده
  مهاجم جنجالی از لیست استقلال خط خورد
  روزنامۀ روس: ترامپ، گروگان گرفته شد؛ چشمها به اردوغان است
  افزایش سروتونین چه ارتباطی با بهبود خلق و خو دارد؟
  توکلی: هرج و مرج قیمتی داریم/ وزیر سابق برای ۱۱ شرکتش سالی ۱.۰۰۰ میلیارد دلار رانت می‌آورد
  یارانه دریافتی هر ایرانی به ۴.۱۸۶.۰۰۰تومان رسید
  دلخوری قلعه‌نویی از سلطان: وقتی به من اهانت می‌شد پروین کجا بود؟
  ادامه پربیننده ترین مطالب
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  تماس با ما ::  نسخه تلکس

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نشان آنلاین می باشد
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
info@neshanonline.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار