به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: یکتا ناصر این روزها با خبر جدایی و عکس ها و استوری های پرحاشیه اش حسابی بر سر زبان ها افتاده است. یکتا ناصر همسر سابق منوچهر هادی کارگردان مشهور کشورمان است. یکتا ناصر رشته بازیگری نخواند اما از بازیگران مطرح است. یکتا ناصر را در فیلم جدیدش مشاهده کنید.

طلاق یکتا ناصر از منوچهر هادی علنی شد

در برنامه “فیلم امروز” اعلام کرد که از منوچهر هادی جدا شده است. یکتا ناصر در این برنامه می گوید : من تا زمانی که همسر منوچهر هادی بودم، در این یک سال و اندی که از منوچهر هادی جدا شده ام سعی بر این داشتیم که این موضوع را نگوییم و آخرین فیلممان حدود هشت صبح بود.

او عنوان می کند: من سال هاست بازیگر بودم از زمان های گذشته اما بسیاری از پیشنهاداتم مربوط بر این بود که تو همسر فلانی هستی و به من اعتماد نمی کردند که نقش ها را پیشنهاد بدهند.

یکتا ناصر

جدی شدن طلاق یکتا ناصر با این پیام ها

عده‌ای از کابران فضای مجازی با استوری یکتا ناصر حدس زدند که او از منوچهر هادی جدایی شده و حالا واکنش منوچهر هادی به خبر جدایی قوت بخشیده است.

یکتا ناصر در سالهای اخیر در حواشی مختلفی را تجربه کرده است.

یکتا ناصر از جمله بازیگرانی است که در ابتدای دهه هشتاد به شهرت رسید و همچنان به عنوان یک بازیگر شناخته شده فعال است. یکتا ناصر چند سال قبل با منوچهر هادی ازدواج کرد و او منوچهر هادی در آثار مختلفی با یکدیگر همکاری کردهند. مدتی است که شایعه طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی پیچیده و علیرغم اینکه در برهه ای منوچهر هادی آن را تکذیب کرد اما هر چند وقت یکبار بحث آن دوباره داغ می شود. تازه ترین خبر درباره یکتا ناصر را در ادامه بخوانید.

یک روز پس از آنکه یکتا ناصر متنی درباره نبخشیدن و فراموش کردن منتشر کرد، منوچهر هادی با بازنشر آن، به متن یکتا ناصر واکنش نشان داد.

یکتا ناصر

عده‌ای از کابران فضای مجازی با استوری یکتا ناصر حدس زدند که او از منوچهر هادی جدایی شده و حالا واکنش منوچهر هادی به خبر جدایی قوت بخشیده است.

شایعه جدایی این زوج از ماه‌ها قبل شروع شد و ماه گذشته منوچهر هادی با انتشار پستی که در آن یکتا ناصر را «همسرم» خطاب کرده بود به این شایعات پایان داد، اما حالا به نظر می رسد یا این زوج جدا شده اند و یا میان آنها جنگی عاطفی در گرفته که آن را به فضای مجازی هم کشانده اند.

عکس جدیدی از منوچهر هادی درحال کتک زدن یکتا ناصر در سوشال مدیا منتشر شده است که باعث حیرت و تاسف همه هوادران این زوج هنری شده است. باید گفت این عکس پوستری از ساخته جدید منوچهر هادی می باشد و هیچگونه ارتباطی به حواشی اخیر زندگی خصوصی یکتا ناصر ندارد.

یکتا ناصر

استوری آخر یکتا ناصر حجت را تمام کرد؟

موضوع با همین تایید و تکذیب های زیر پوستی طرفین ادامه داشت تا اینکه استوری اخیر یکتا ناصر، حجت را برای همه تمام کرد. البته همچنان در لفافه. چرا که عموما اینگونه اخبار با تایید و تکذیب علنی، رسمی تلقی می شوند نه اینکه صرفا با قالب کنایه وار اینچنینی!

اما به هر شکل در موقعیتی نظیر موقعیت یکتا ناصر و منوچهر هادی که نگاه عموم مردم به جدایی آنها از یکدیگر معطوف است، تمام حرف ها و سخنانشان آنها ولو غیر مستقیم، مورد تحلیل و واکاوی قرار می گیرد. لذا بعید است که آنان نیز بر این امر واقف نباشند و ناخواسته بر شایعه ای دامن بزنند.

یکتا ناصردر رابطه با شایعه ی طلاق این زوج براتون صحبت کردیم ولی بگیم از عاشقانه هاشون که برای خیلی ها جالب و جذاب بود و  اکثرا این زوج رو از موفق ترین ها در سینمای ایران میدونستن چرا که که خب بعد از ازدواجشون هم خیلی زود بچه دار شدن در حالی که این موضوع زیاد بین بازیگرها مرسوم نیست یعنی شاید دم به تله بدن و ازدواج کنن ولی خب به این زودی ها بچه دار نمیشن، دختر خانوم این زوج هم صوفیا خانوم نام داره. یه زمانی هم کلیپ زیر در خصوص زندگی جالب این زوج که با شوخی آقای هادی همراه هست بسیار وایرال شده بود.

بیوگرافی یکتا ناصر 

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی است، به صورت اتفاقی وارد بازیگری شد. او ۱۶۵ سانتی متر قد دارد.

یکتا ناصر

خانواد یکتا ناصر 

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس است.

منبع: دیجی سرگرمی