به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فروش اقساطی ایران خودرو ویژه شب یلدا آغاز شد. در دور جدید فروش اقساطی ایران خودرو شرایط ویژه ای برای مشتریان مهیا شده است. شما می توانید با قیمتی بسیار کمتر از بازار و با ثبت نام در فروش اقساطی ایران خودرو صاحب ماشین شوید. جزئیات جدید فروش اقساطی ایران خودرو را با هم در سایت نشان 24 بخوانید.

فروش اقساطی ایران خودرو

آغاز ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط ویژه

در روز دوشنبه بیستم آذرماه، سامانه یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان خرید خودرو قرار گرفت. ساعاتی بعد از باز شدن این سامانه، ایران خودرو شرایط فروش هایما 7X را برای متقاضیان اعلام کرد. این شرایط از نوع فوری است که در جریان آن تمامی قیمت خودرو از متقاضی اخذ می‌شود. قیمت هایما 7X از سوی ایران خودرو معادل 14،822،244،486 ریال اعلام شده است.

مینی‌ون هایما تنها محصول ایران خودرو است که هم‌اکنون در قالب سامانه یکپارچه عرضه شده است. عرضه این خودرو از نیمه دوم سال 1402 آغاز شده است و تاکنون شاهد برگزاری چند شرایط فروش متنوع برای این خودرو بوده‌ایم. این خودرو در حال حاضر با قیمت کمتری نسبت به رقبایش عرضه می‌شود و خرید آن برای مصرف‌کنندگان به صرفه خواهد بود. البته باید توجه داشت که کلاس خودروهای مینی‌ون و استیشن چندان در بازار ایران محبوب نیستند.

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو / مشخصات فنی هایما 7X هیدروژنی

در محور جلوی این خودرو شاهد حضور یک موتور برقی از نوع سنترال یا همان مرکزی هستیم که ۱۲۰ کیلو وات توان یعنی معادل ۱۶۰ اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می‌دهد. نیروی این موتور از پکیج باتری‌هایی تامین می‌شود که برای شارژ شدن، به مخزن هیدروژن مایع نیاز دارند.

مخزن هیدروژن در هایما 7X هیدروژنی تقریبا ۶۰ لیتر ظرفیت دارد و با هر بار شارژ شدن می‌تواند شعاع حرکت خودرو را به ۸۰۰ کیلومتر برساند. همچنین باید اشاره کنیم که بر خلاف خودروهای برقی که شارژ کردن آن‌ها حداقل ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، پر کردن مخزن هیدروژن در هایما ۷ ایکس هیبریدی فقط ۳ دقیقه زمان می‌برد. در مقام مقایسه باید گفت که شعاع حرکت نسخه برقی از ۵۰۰ کیلومتر بیشتر نمی‌شد. ظرفیت باتری های هایما 7X هیدروژنی در محدوده ۷۰ کیلو وات ساعت قرار دارد و به لطف این باتری‌ها و موتور برقی قدرتمند، شتاب صفر تا صد این خودرو از ۸ ثانیه بیشتر نمی‌شود.

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو / تجهیزات ایمنی، آپشن و امکانات رفاهی

آپشن های هایما 7X هیدروژنی و امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی این خودرو فرق زیادی با مدل برقی یا بنزینی ندارند و شامل موارد زیر می‌شوند:

ترمز ضد قفل (ABS)

توزیع الکترونیکی نیرو ترمز (EBD)

کمک ترمز (BAS)

ترمز پارک برقی با اتوهلد

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

ترمز کمکی اضطراری (EBA)

کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)

سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HHC)

سیستم کمکی حرکت در سراشیبی (HDC)

سیستم رصد باد تایر (TPMS)

فروش اقساطی ایران خودرو

هشدار برخورد از جلو (FCW)

سیستم کمکی جابه‌جایی بین خطوط (LCA)

سیستم کمکی حرکت بین خطوط (LKA)

هشدار عبور از خطوط (LDW)

سیستم تشخیص نقاط کور (BSD)

دستیار پارک خودکار (APA)

کروز کنترل تطبیقی

۶ عدد ایربگ (راننده، شاگرد، جانبی و پرده‌ای)

سنسور دنده عقب

فروش اقساطی ایران خودرو

سنسور پارک جلو

دوربین ۳۶۰ درجه

دکمه استارت و ورود بدون کلید

قفل مرکزی به‌همراه قفل کودک درب‌های عقب

ایزوفیکس

قطع خودکار سوخت حین تصادف

باز شدن خودکار درب‌ها در تصادف

اخطار باز بودن درب‌ها

اخطار سرعت بالا

اخطار باز بودن کمربندهای سرنشینان جلو

فرمان برقی

نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم مولتی‌مدیا

صفحه آمپر تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی

قابلیت نمایش تصویر سرنشینان عقب روی نمایشگر

فروش اقساطی ایران خودرو

استفاده از فرمان صوتی

4 عدد پورت USB در هر سه ردیف

سیستم صوتی با ۶ اسپیکر

شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند

سیستم تهویه خودکار

آینه‌های بغل تاشو با راهنمای LED

شیشه بالابرهای برقی ردیف‌های جلو و عقب

پاور ویندوز

برف‌پاک‌کن شیشه عقب

کیک سنسور صندوق عقب

روکش چرمی صندلی‌ها و غربیلک فرمان

تنظیم برقی ۶ جهت صندلی راننده به‌همراه قابلیت گرمایش و تهویه

تنظیم برقی ۴ جهته صندلی شاگرد با گرمایش و تهویه

قابلیت تا کردن صندلی‌های ردیف دوم و سوم

رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی

طراحی ظاهری و ابعاد

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو / قیمت هایما 7 ایکس هیبریدی هیدروژن

به گزارش سرویس اخبار خودرو گجت نیوز، اندازه و ابعاد هایما 7X هیدروژنی دقیقا تنه به تنه‌ی نسخه برقی و بنزینی حرکت می‌کند و شامل 4815 میلی متر طول، 1874 میلی متر عرض و 1720 میلی متر ارتفاع می‌شود و فاصله محورهای آن هم به 2860 میلی متر می‌رسد.

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو با نصف قیمت ویژه یلدا

فروش اقساطی ایران خودرو ویژه آذرماه آغاز شده است.

فروش اقساطی و نقد ایران خودرو در آذرماه آغاز شده است. دوره جدید ثبت نام ایران خودرو مربوط به فروش خودروهای هایما، سمند سورن پلاس و تارا اتوماتیک است. در ادامه شرایط ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

فروش اقساطی ایران خودرو

شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو آذر 1402

همانطور که اشاره شد ایران خودرو در آذرماه خودروهای سورن پلاس، هایما و تارا را عرضه کرده است. متقاضیان ثبت نام سمند سورن پلاس XU۷P می‌توانند با پرداخت ۴۵۹ میلیون تومان این خودرو را ۳۰ روزه تحویل بگیرند. اما اگر خرید اقساطی خودرو را انتخاب کنند با توجه به میزان پیش پرداخت موعد تحویل خودرو آنها خردادوتیرماه سال آینده خواهد بود. 

دیگر ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به تارا اتوماتیک است. متقاضیان می‌توانند کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند و خودروی خود را ۹۰ روز دیگر تحویل بگیرند. بررسی شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو نشان می‌دهد که متقاضیان خرید اقساطی خودرو باید اندکی بیشتر صبر کنند. موعد تحویل در این طرح فرودین و اردیبهشت ماه سال آینده است.

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، خرید هایما ۷X به قیمت کارخانه تنها به صورت نقد امکان پذیر است. متقاضیان ثبت نام هایما باید حوالی یک میلیاردو۴۸۲ میلیون تومان واریز کنند. موعد تحویل خودروهای ایران خودرو برای این طرح ۹۰ روزه اعلام شده است.

فروش اقساطی ایران خودرو

چه کسانی شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو را دارند؟

فراخوان ثبت نام سمند سورن پلاس ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت بهار ۱۴۰۳ شناخته شدند. پیش فروش هایما ۷X، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌باشد ( اولویت آخر ایران خودرو) که اسامی آنها از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شده است. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام تارا اتوماتیک ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسامی آنها در بخش اولویت پاییز ۱۴۰۲ قرار گرفته است.

فروش اقساطی ایران خودرو

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو ویژه سمند سورن پلاس، هایما و تارا تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.